Rosszcsont Peti memoárjai

Hát csak blog írásra vetemedek én magam is, mert annyi disznóság történt már velem, hogy becsületlenség lenne magamba fojtani ezeket a csuda történeteket. Ezzel én tartozom a nagyvilágnak...ez a meglátásom! Nem vagyok nagy blog olvasó, de remélem sikerül valami maradandót alkotnom ezen a téren is, mert maradandó alkotásból már kiskoromban is példásra vizsgázhattam volna a tekintetes zsűri előtt, de valamiért a zsűri (amit ez esetben a tíz emeletesünk mellett lévő sakk asztaloknál trécselő nyugdíjasok alkottak) nem értékelte a több száz verejtékes munkával a ház falára fellövöldözött sár gombócokat, vagy közismertebb nevén agyaggalambokat. Pedig mi olyan büszkén álltunk a ház tövében....Turával..meg a többiekkel...és vitatkoztunk, hogy kié lehet az, amelyik a legmagasabbra lett lőve. Szóval bevezetés képpen ennyit szántam leírni...az már biztos, hogy ez a blog nem a mindennapjaimat, hanem a múltamat fogja elbeszélni nem szépen sorjában, hanem ahogyan azt a gondolatomnak a menetje diktálja.

Angol levél 1.4

2008.08.20. 21:17 | Ezdefos | Szólj hozzá!

jun 14

Az az igazság,hogy nem tudok olyan jókat írni,amióta a nagy tragédia történt.

De szerintem igy vagytok ezzel ti is..........a minap olvastam a barcikai honlapon, ami alapvetőleg a barcikával kapcsolatos híreket rendeltetett megosztani a helyi lakosokkal, hogy Móricz Norberttal mekkora gyalazátos csúfsag törtent. én nem is értem,hogy történhetett ekkora tragédia,mert ilyennel en a Caught in the act tragikus felbomlása óta nem találkoztam.Talán még a V.I.P. búcsu koncert csavart ennyire könnyket a szemembe.Bár történt egy-két csodás dolog is ezutan a hatalmas veszteség után csak hogy egy párat megemlítsek:  a Pom Pom Familia  (már iwiwen is fent vannak) országos túrnéja az új anyaggal, vagy Bodalik gyönyörü szerelése a 90. perben a Bükkábrány ellen ,de ezek már mind keserű szájízt hagytak maguk után a mi Norbink összeroppanása miatt...ugyanis Norbi összeroppant. Na de ott hagytam el,hogy ez a gyalázat hogy eshetett meg a mi Norbinkkal??

Jaaa.....és ha nem tudnátok,hogy ki az a Móricz Norbi.........hát először is szeégyelljétek el magatokat mind.Akkor feltételezem, hogy azt sem tudjátok, hogy ki az a Varga Béla....hát Varga Béla a Vétek egyik front embere, aki nem szégyellt szólókarierbe kezdeni...magamögött hagyva szegény Kefírt, akinek se hangja, meg még cigány is.

Tehát a Norbi a Huligánsz basszusgitárosa........(1perces néma csend)

Nos.... én amikor értesültem a tragédiáról egybol elkezdtem pakolni a cuccom,hogy hazamegyek ,és Norbi mellett leszek,amig felépül.Aztán sajnos a kötelezettségeim miatt itt kellett maradni (moto GP volt az BBC-n),ami még most is bánt és egy örök törésvonalat jelent az életemben....és ha így a névről nem ugrana be az arca a Norbinak.......hát akkor az az agyonvart tuskó aki minden interjú alatt az orrát túrja,meg a fulét piszkálja.

Szóval amióta a Norbi összeomlott, én sem vagyok az igazi.....de semmi sem az.

A nagy taknyos csula is más szögben pattan el az aszfaltról.....és a máig kibogozhatatlan, rímek szempontjából vegetáriánus régi huligánsz slágereket sem tudom már úgy dúdolgatni,mint régen,,,,,,mert ott van az a nagy tátongó űr,ami pokoli sötét ugyan,de mégis egy atomvillanás a huligánsz tagjainak a szellemi sötétsége mellett.

Holnap majd még irok,mert hat tele van tragédiával a nagyvilág és valakivel meg kell beszélnem.

Jaaa,csak még annyi,hogy a kis törzsvendég,aki a multkoriban levette a rontást a szakacs kolegáról,a mai nap rámkérdezett,hogy mi bajom van,mert szomorúnak látszom.

A rontás levétel esete a szakácsinassal:

részlet egy másik levélből:

"""Tegnap nem voltál itt..........úgy röhögtem.

Kérlek szépen,tanuja voltam ,ahogy a skót szakács gyerekről levették a rontást.

Úgy kezdődött a nyavaja,hogy magyar felesége volt, osz nagyon megszerették egymást,de annyira nagyon, hogy a menyecskének sűrű dolga akadt hirtelen Magyarországon..asz úgy gondolta ,hogy a férjura értesitése nélkül ő bizony végleg elhagyja a united kingdomot. Na de hogy hiba ne essek az diszidalasban, a menyecske jó magyar lányhoz híven 4000 fontot is magával vitt,amit a férjura igen zokon vett.......Na......de ő meg mindig szerelmes a jányba.

...és itt jön a képbe Dinise,akinek mar sajat széke van a bárban.

Leírom mitörtént:a srác előadta a sztorit, ..majd Dinise megfogta a kezét és azt mondta:

Figyelj rám! Érzed a meleget a kezemben? Engedd el az emlékét! Engedd el!

Na ő elengedte.......de olyan jól sikerült az elengedés, hogy majdnem a Dinise-t is magával rántotta a földre,ahová ő is esett......hogy most nem e az a  8 pint sör volt emögött az egesz elengedés mögött, hát én most mán így a napok távlatából nem tudnám megmondani..........egy biztos, nekem azóta a srác nem beszél a magyar lányról........aminek szintén csak egy okát látomm, hogy úgy elkezdünk röhögni,amikor meglátjuk egymást ,mint a Bendegúz a szénakazalban,vagy a kukoricásban."""

 

Na mondom, itt vagy csakra megnyitás lesz,vagy negativ energia elvonás......szóval felkészültem a legrosszabra. (jelzem aznapra mar volt ket csakra megnyitásom,ami tökéletesen sikerült az előzö napi csilisbabnak köszönhetően.)

Szóval azt feleltem,hogy semmi bajom..............mert hogy tényleg nem volt semmi azon kívül ,hogy a boxer egy kicsit a fenekemben volt na  :)....és a valasz a következö volt.........

,,De van.....én latom"

Na mondom innen nem menekülök.......mondtam.......erősködtem,hogy nincs baj,de a következő válasza már majdnem végleg kirobbantotta belőlem azt az undoritóan gúnyos nevetést,amit a multkori rontás levétel óta tartogatok neki. Azt válaszolta:

,,ha nem mondod el,nem tudok segiteni..........engedd el"

Aztán annyit mondott még,hogy ,,Nem akarok rosszat neked,nem fog fájni"

és az volt a pillanat,amit az ARMAGEDDON-ban is csak úgy hívtak, hogy  ,,The point of no return"

Mert onnantól olyan szinten kezdtem el röhögni,hogy az eddigieknél sokkal komolyabb energiákat kellett belefektetnem a viyeletem visszatartásába .Aztán közöltem vele,hogyha segitségre van szükségem,akkor van 2 telefonszámom,...az egyik az anyukám, a masik a Bankom. Közöltem még azt is, hogy a csakra megnyitást már egész kicsi korom óta magam végzem, a negativ energiákra pedig a csakramegnyitás egyik nyersebb szinonímájával reagálok (szarok rá).

Szóval onnantól kezdve nem hiszem,hogy tanunak akarna az aranylakodalmába.........de talán ezt is kiheverem majd.

Na tsa

 

Jun 15

Azi tt a baj,hogy nem a tehenpasztorok iranyitjak az orszagot.

Meselek egy kicsit az angol kolegamrol,aki 30 eves,de egy 13 eves testi adottsagaival van megaldva,tehat 150cm kis dagadt,forditott ipszilon laba van,amit hala istennek az uveg valak valahol kiegyensullyoznak.Es ezekhez a szuperhos adottsagokhoz,egy nagyon undorito beka fej parosul.

Na ot a tovabbiakban Jamienek fogom hivni.

Szoval a minap rajottem ,hogy jamie-nek bizony betelt a memoriaja....szoval valamit torolni kell,ugyanis ebednel kertem a jol megszokott  fel liter narancs szorpomet szodaval meg jeggel.....minden tetelre visszakerdezett ....de meg igy is a teljes adatok birtokaban sikerult neki kihozni belole egy 2dl feketeribizlit csapvizzel,ugyan  a jeg stimmelt,szoval nem remenytelen,persze amikor a szeme lattara ontottem a lefolyoba ,akkor kicsit zokon vette,de arra meg mar egyenesen harapott,amikor azt mondtam,hogy akkor masodik probalkozas.

Na o neki nem am ez volt az egyetlen akcioja a kozelmultban,ugyanis amikor megvettem a motort,akkor ugye atnyalogatja az ember ,hogy legalabb az elso heten csillogjon.

Ez meg is tortent,es az olajos (ex) mosogato szivacs bement a mosogato ala a tobbi tisztito szerhez....masnap megyek haza........Jamie mosogat,de nem am akar mivel..........hohohooo......

hat o bizony nem talalt maganak mast,es befogta az en fekete motorolajos szivacsomat.......

Na eloszor kirohogtem a konyhabol,es miutan meg akkor sem ertette,hog mi van,ramutattam a tanyerokra,amik gyonyoruen ragyoktak a faradt olajtol.

Ugyanis az angoloknak a mosogatast nem azt jelenti,hogy tisztara mosod a tanyert,hanem dorzsolsz kettot azzal, ami a balkezedben van azon ,ami  jobb kezeden van es belerakod abba az izebe,ami ott van a mosogato mellett.Na hasonlo baleset tortent a porszivoval is,de azt majd holnap......eloljaroba csak annyit,hogy Jamie felporszivozott a motor nelkuli porszivoval.......es meg is volt elegedve az eredmennyel........

 

jun 16

Na ott hagytam el tegnap,hogy a jamie 3 hetente porszivozza fel a szobajat,ami ugye hat egeszsegugyi szempontokbol nem a legszebb kilatast helyezi elenk.Bar ez a szobaba belepve nem csak lathatjuk.......erezhetjuk is ezt,az idotlen idok ota ott rohado,mar zold nutellas kenyer jovoltabol,ami a cd-k kozott van valahol az agy alatt.De ezt en is csak mendemondakbol tudom,mert allitolag jamie meg kicsi volt,amikor a kenyer az agy ala kerult.

Na de hogy egyik szavamat a masikba ne ontsem.......szoval a mi jamie-nk 3 hetente felporszivozik....ami viszont csak most derult ki ,hogy teszi mindezt a 2 honapja a nem mukodo porszivobal,amit en raktam az ajtoja melle kb meg aprilisban.Azt mondja nekem......akkor azert nem szivta fe a koszt..........tehat......latta a marhaja,hogy nem mukodik,de haromszor vegig tolta a szonyegen.Tehat a porszivozas definicioja a tegnapi mosogatas elmeletenek az alapjaira epitve: tologatod azt az izet ,ami az ajtod mellett van.

Jamie,akit magunk kozt csak Braindead nek hivunk,a legcsodalatosabb perceket szerzi,nem csak nekem,hanem a tobbieknek is.Peldaul 5 eves bentlakasa utan en magyaraztam el neki,hogy nem kell varni a melegvizre 5 percet,amikor megnyitja a csapot,ha nem egyszerre nyitja meg a kettot......vagy hogy teletext van a tevejen.De ami a legedesebb volt,amikor megerkeztem,kiderult,hogy a mosogepben tonkre ment a futoszal mar vagy egy jo eve.........de o azzal mosott.O az egyetlen,aki pl alatt ugy fel tud kurni agyilag,hogy meg tudnam olni.Pl a motorvasarlas elott megallapitotta,hogy az a motor,amit ugye kesobb meg is vettem,az nekem nem lesz jo,mert nem lesz kenyelmes,meg hangos lesz.....

Gondolkoztam is sokat emiatt a dolgok miatt......de ha megutom,akkor kette torik,ha meg hangosabban szolok, meg osszebrunyalja magat es mivel takaritasbol megbukott,megint csak magam maradnek.Mondom is neki mindig,hogy csodalkozom,hogy hogy lehetett o a legerosebb a tobb millio spermium kozul....es ha o volt a legerosebb,akkor milyen lehetett a tobbi.Ja ....es mivel a barban dolgozik.......nagy matekos is..........a legutobbi akcioja: 150 fontos bevetelnel 22 fon hianyt csinalt.

Szoval erre mondjuk mi,hogy nagy slunggal jott a ceghez es a lendulet meg itt tartja....lenduletbol van a cegnel.

Na majd meg irok,ugy se tudok mit csinalni.

Hoppa......most ollvastam egy arany kopest a barcikai honlapon......nezd csak:

a leányok összesített legjobbja: Csatlós Roland (Miskolc).

lehet,hogy amikor elkezdte a versenyt,meg lany volt.Beszelik ezt is,azt is.

vagy csak hogy a kovetkezo hirig menjek:

Miskolcon is lehetne zsidó negyed. Miskolcon is lehetne zsidó negyed – vetette fel az ötletet az Észak Agora tagja, Freund Jenõ..........

Szerintem azota mar biztos lelottek...

Na tsa

 

jun 16

Na.most,hogy 2 es fel orat belealudtam az ejjelior muszakomba,ami ugye amugy is afizikai megterhelesrol szol,hat most mar teljse magyar munkas embernek erzem magam.A minap beszelgetesbe bonyolodtam a skot szakacsunkal munkaidon kivul,ami azert megy ritkasagba,mert a csavo vagy dolgozik,vagy reszeg.....jo skothoz hiven.Szoval az volt a tema targya,hogy o engem ki akar vinni berugni egyszer......mert hat ugye en jozaneletukent lettem elkonyvelve a nagy magassagos kis piros noteszeben.Es o meg akarja nekem mutatni,hogy milyen az amikor igazan be vagyok rugva.Na,mondok....meselek man en a csavonak,mert hat en se voltam mindig szerzetes.........meghat magyarorszagon nem is vesszuk igazan emberszamba,aki nem szarta,vagy ne hugyozta ossze magat eddigi elete soran nagy tisztes reszegsegibe.Mert itt van minnya a vano tomi.

De o csak eroskodott,hogy el kell egyitt mennunk,meg hogy milyen jo lesz...meg hogy o majd fizet mindent.............MMmmmmm,na ezt man egybol meghallotta a fulem.......mert ugye eddig en ugy voltam vele,ha volt egy kis penzem ,egybol elkoltottem benzinre,nem csinalok en nagy ugyet belole, de ez nagyon tisztesseges ajanlatnak hangzott.Ugyan nem tudom mikor lesz belole valami,mert ezt az igeretet valahol a 3ik es a 4 hanyasa kozott tehette,aszt nemhiszem ,hogy nagyon sok emleke fuzodik majd ahhoz az eszakahoz,de sose lehessen tudni.A jamie is tegnap igen megharagudott ram,mert megkerdezte,hogy felulhet e a motorra csak ugy allo helyben,en meg persze egybol ravagtam a Nagy NEM et.Mert hat annyi ero nincs benne,mint az epp szuletett birkaba.Mert hogy en ma lattam azt is,hogy azt hogy csinyajjak......mamint a borjasztast.Hat nem egy csudaszep dolog.........de piszok hamar tanul az ember.PL a kolega nekiallt ....oszt bedugta a kezet,hogy kijjebb tessekelje a kis birkat,oszt a hazzasagi gyuruje meg majdnem a joszagba veszett a nagy segitsegnyujtasban.

szoval mondtam a jamienek,hogy nem.....erre o?

de miert nem?

Hat mondom,mert annyi ero nincs benned,hogy a feket behuzd,ha elgurulnal.........tenyleg nagyon gyenge.............a tanyert is segitenek neki vinni,amikor ebedet osztanak.

Ja ,es o az egyetlen,akinek meg sose sikerult apszolvalnia a konyha es az etkezo kozotti gyorsasagit,hogy ne hagyta volna el a kajaja egy reszet a nagy 5 meteres tavon.

 

jun 17.

Tudtam en maaa,hogy baj lesz,mert nagyon bidesre sikeredett a reggeli halaadas.......

Aztan ahogy mentem le a konyhaba,belerugtam a kislabujjammal,a legerosebbikkel a jamienek a kurva

 

Szoval nagyon gyorsan mas dolgom akadt valahol teljesen mashol,mert megjott a kocsog recepcios asszony,akivel legalabb olyan gyenged kapcsolatot tartok fenn,mint bendeguz a banyaval.Szoval ott hagytam el,hogy belerugtam a a kurva hangfalakba,meg erositobe ,meg minden szarba,amit otthagyott.Na mondom kocsok gyerek ,ezer meg lerugom a lukat a seggedrol,csak lassalak meg.Ki is jott a szobabol a nagy karonkodasra,de ugy nezett ram ,hogy nem szantam volna pofonvagni.De mivel man a hegylako egy masik filmjebol megtanultam,hogy a bun nem kifizetodo,ezert csak majdnem  lekoptem,de meg azt se,mert lust feltem,hogy koszos lesz a nyalam.....na majd meg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszcsontpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr58625113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása