Rosszcsont Peti memoárjai

Hát csak blog írásra vetemedek én magam is, mert annyi disznóság történt már velem, hogy becsületlenség lenne magamba fojtani ezeket a csuda történeteket. Ezzel én tartozom a nagyvilágnak...ez a meglátásom! Nem vagyok nagy blog olvasó, de remélem sikerül valami maradandót alkotnom ezen a téren is, mert maradandó alkotásból már kiskoromban is példásra vizsgázhattam volna a tekintetes zsűri előtt, de valamiért a zsűri (amit ez esetben a tíz emeletesünk mellett lévő sakk asztaloknál trécselő nyugdíjasok alkottak) nem értékelte a több száz verejtékes munkával a ház falára fellövöldözött sár gombócokat, vagy közismertebb nevén agyaggalambokat. Pedig mi olyan büszkén álltunk a ház tövében....Turával..meg a többiekkel...és vitatkoztunk, hogy kié lehet az, amelyik a legmagasabbra lett lőve. Szóval bevezetés képpen ennyit szántam leírni...az már biztos, hogy ez a blog nem a mindennapjaimat, hanem a múltamat fogja elbeszélni nem szépen sorjában, hanem ahogyan azt a gondolatomnak a menetje diktálja.

Angol levél 1.5

2008.08.20. 21:15 | Ezdefos | Szólj hozzá!

jun 22

Heeeee.taan ma annyira megindult a fagyis,hogy a regi alkalmazottakra idod sincs!

Ki az alkalmazott a fagyisba......

Gondolkodtam sokat........es arra jutottam,hogyha eljonnenek megin a Bodi Gusztiek a barcikai hosok terere,arra bizony szivesen befizetnek.Probaltam ezeket a majmokat okitani a sok bolcsessegre,amit a bakterhazbol tanulhatik az ember,de ezek.......mintha vizbol akarnal hazat epiteni.Nagyon hulyek,es nem is ertik.Fel is adtam.

Na remelem jol vagytok.............A kedves nejednek hogy mentek a vizsgak.......ohhoohhoo meg en mindenre gondolok.:)

Na jo,mert meg elsirjuk magunkat ,aszt aszt meg nem akarom,mert te se,meg ense lehetunk szep joszagok,amikor rovazunk.

 

jun 23

Dannii Minogue végre bepasizott. Az énekesnõ, aki az elmúlt idõszakban leginkább nõvére betegségével volt elfoglalva, hosszú idõ óta elõször újra randizik.

 

Szoval petikem,csak hogy nehogy bunak ereszd azt a nagy prasnya orrod.Egy kis deru a boruban......utalok itt az utolso emailedben megirt vilagvesztesegre,miszerint Zsanklodot bekaszniztak.

Es ez a danni minogos...ez egy komplett hir volt am,kimastol,mint a mi hirszerkesztonktol,a hasutol.

Peti.......De ki lehet az?????Ki a szerencses??

Utoljara talan az unios csatlakozasnal voltam ennyire izgatott,amin ugye mind a ketten annyira izgultunk,hogy ataludtuk az egeszet.

Es hogy ne mennyek messzebb a vilaghiressegek haza tajekarol.......itt egy masik fontos hir is.......:Öt hónapos terhes Nóci

Olyan izgatott lettem a hir hallatan,mint egy csiga,vagy egy tengeri csillag.

Szoval petikem,amig ez a kasu hasu ul a tronon a diak teveben,hat nem sok joval kecsegteti a vilagot.........ha talalkozol vele mond csak meg batran neki,hogy akkorakat kopkodok itt a hirek olvasasa kozben,hogy hetente kell cserelni a jarolapot.

 

 

jul 1

Na ecsem....tegnap stuff meeting-unk volt,ami annyibol volt jo,hogy uj tapasztalatokat szreztem ezekel az angol nepekkel kapcsolatban.

Szoval....egyesevek kellett bemenni,ez egy kicsit az oltasra emlekeztetett altalanosbol,igaz neha ott 3unkat is behivtak.

Aztan elkellett mondanod a velemenyedet az osszes kolegadrol,hogy kivel szeretsz dolgozni,kivel nem.Ami engem megint csak emlekeztetett valamire,megpedig a Szoke Andras valosagshowjara,amikor a spejzban volt a titokszoba.

Szoval miutan mindenkit megszegyenitettem verbalisan,aki megerdemelte,egy pacsi (mert kezfogasnak nem neveznem) volt a jutalmam a jol vegzett munkaert.Aztan ma rejtejes modon kirugtak a 2 managert....nem ertem.

Jamie tegnap megkertem,hogy adjon mar egy fel liter szodavizet egy csapatas limonadeval a tetejere,jeggel...........na ebbol a jeget sikerult egyedul apszolvalnia........a tobbi az valahogy narancs szorpre sikeredett.

 

jul 9

Na szoval Kedves barataim.

Csodalatos dolog tortent a minap.Jamie ...a mar sokat emlegetett csodagyerek,aki mostansag csak a beka becenevet viseli......ismet meglepett egy az eddigi minden hulyeseget felulmulo baromsaggal.

Szoval  a minap megpillantottam a Jamie kezen egy rozsaszin karszalagot...meg is emlitettem neki,hogy szerintem megy a haja szinehez,de csak legyintett,es felhuzott orral annyit mondott,hogy ez a mellrak kialalkulasa ellen van.

Na....mondok...ennek man csak utana jarok,mert eddig meg nem sokk melrakos ferfirol hallottam,de az is lehet,hogy csak meg nincsenek regisztralva.

Kis nyomozas utan mindjart feny derult a turpissagra.

Szoval a mi Jamie-nk a bolha nyakorv,vagy a nikotin tapasz elvere alapozvi,abban a hitben vette meg a karszalagot,hogy ez majd megakadajozza az o csecsiben a a raknak a kialakulasat.

A karszalag eredeti funkcioja azomban a megvasarolt karszalagokbol befolyo penzt a mellrak elleni kutatasokra forditjak...............de nem mondtam el neki,had erezze magat vedelemben a mellraktol a fiu....

 

 

jul 9

,,A csapattól mostanáig senkit sem sikerült elérnünk telefonon. Tepszics Ignác sportigazgató éppen tárgyal (feltehetõleg még ma tisztázódik, hogy Szûcs Lajos, Rósa Dénes, Balog Zoltán marad-e az FTC-nél), László Csaba vezetõedzõ edzést tart, Lipcsei Péter telefonja pedig feltehetõleg szintén azért van kikapcsolva, mert edz."

 

Na........ez a mi hasu baratunk ismet  csak onmagat hozza.........tehat senki nem veszi fel azt a kurva telefont...........de en csak azt nem ertem,hogy ezt minek kell 4 sorba ragozni??????

Csak azt sajnalom,hogy nem tudok hozzaszolni ugy a hasunak az irasaihoz,hogy azt mas is lathassa,mert az bisztos,hogy en olyan cifrat hozzaszolnek,hogy legkozelebb ma meggondolna,hogy mire fecserli a draga tintat.

Aztan egy masik gyongyszem: ,,Eredményes évet tudhat maga mögött a KBSC labdarúgócsapata. A harmadik vonalban szereplõ gárda hosszú évek munkájának eredményeképp feljutott a másodosztályba,"

Ami ugye kisparaszti esszel is csak annyit jelent,hogy kileptunk az utolso feketeiszapbol arra a reszre,ahol man a csipszes zsacsko,meg a pille palack lett elhajingalva.Hat ezeket a majmokat a a kis cigany Ferko is lecselezi!!!!Szoval szep evet tudhatunk magunk mogott.......Bar.......mar tavaj is megcsiphettek volna a masodosztalyt,ha Asszony Bela,meg a tobbi antialkoholista nincs ugy berugva a donton,hogy a salakpalyara vonulnak fel,es csak 5 perc jatek utan veszik eszre,hogy az ellenfel a fuvespalyan varja oket.

 

Jul 16

Epp irtam a Gerenak,hogy mennyire megijedtem az elobb,mert ebbe a buzi epuletbe minden szarul van beszerelve, es az ablakok maguktol bezarodnak......meg egyszeruen minden szar,ami csak annyibol jo,hogy mindig van munka.Szoval ugy megijedtem,hogy egy par pillanatig mozdulni se tudtam,mert az egyik ablak magatol bezarodott..........aztan egy kis ido utan kitort belolem a rohoges,mert eszembe jutott,amikor a nagy szerelmemmel  (aki annyira megcsufult az iden) ......a Loraval egyutt aludtam nalunk.....en a hata mogott fekudtem es ugy oleltem,mintha holnap o adna kolcson penzt,hogy megvegyem az uj motorom.Termeszetesen meztelenul.........es o valami babosat almodhatott,mert akkorat az olembe fingott........hogy sokaig mozdulni se mertem,mert feltem,hogy az olembe fosott..........sose fostak meg olbe,de ahogy a meleg fing megcsapta az agyekomat,tisztara meg mertem volna eskudni,hogy bizony az olembe fosott.Merges is voltam ra akkor piszkosul,mert aznap csereltem az agynemut az o tiszteletjere......de nem gondoltam volna,hogy menten osszepiszkiccsa.

Boduletes nagy fing volt......most is itt cseng a fulembe.

Szoval miutan ez a gondolatsor vegigfutott a fejemen........nem birtam tartani a rohogest.

Aztan meg man jutottak eszembe a hasonlo kalandok egymas utan sorra........a rohogo gorcs meg csak gyotort......

Hogy tovabb ne menjek.......amikor a kis szoke krisztivel hatulrol voltam elfoglalva es veletlenul atcsusztam a csokiraktarba......es o erre nagyon kedvesen ,uriholgyhoz illoen,mint aki epp most diplomazott le negyedjere ,eltorzult hangon csak igy jelelzte a nem tetszeset:

,,HEEEE"

Ezek azok a csodalatos pillanatok,amik remelem ,hogy nem jutnak majd eszembe a halalos agyamon,mert eleg marhan nezne ki,ha ido elott rohogogorcsbe halnek bele.

Vagy amikor a Betti otthagyta nekem a bugyijat egy csodalatos eszaka utan.......azzal,hogy akarhanyszor a kezembeveszem ezt a bugyit ,mindig jusson eszembe az az iccaka.

A baj csak az volt,hogy masnap,amikor a feny alatt is szemugyre vettem azt a bugyogot,akkkor vettem csak azt a kombany nyomot ,ami bizony tagadhatatlanul egy szar csik volt.Nem is nagyon eroltettem a tovabbi talalkozasokat.

Szoval ilyen csodas dolgok jutottak az eszembe,aminek koszonhetoen oltari hahotazasba kezdtem .Aztan megtalaltam ezt a csodalatos hirt a barcikai honlapon:

,,Óvakodjunk a csalóktól."

Mierrrrrt????????

eddig ki baratkozott veluk?

Vagy honnan tudod,hogy az az ember,aki ott jon szembe,az csalo???

Csak hasu irhatta!!!

Aztan ezt a oriasi duht szomorusag es tanacstalansag valtotta fel.

Amikor ezt a hirt olvastam:

Hatszázezret buktak a rocker huligánok (Hooligans)

 

Csak van valami megoldas.......lennie kell valami alternativ lehetosegnek,hogy visszaszerezzuk a penzt a fiuknak.A mi huliganjainknak:csitanak,fikanak meg a tobbieknek.

Mittudom en.....rendezzunk gyujtest,vagy vegyuk el a nyugdijjasoktol,vagy szuntessuk meg GYED-et.....de muszaj valahogy visszaadni a penzt a fiuknak.

Jajj.......annyi baj van.Es ez a legkutyabb erzes,hogy innen nem tudok nekik segiteni sehogy.

Furdal is a lelkiismeret,nem is tudok man aludni egybe 14 oranal tobbet,mert fel kell kelni pisilni.

Na legyetek jok.

 

jul 23.

Na kedves barataim......testvereim.......az a csodalatos dolog fog megtortenni ma,hogy visszakoltozok newcastleba,mert ott kaptam munkat.

Ebbol az okbol kifolyolag nem tudom mikor leszek megint netkozelbe,de majd igyekszem.

Nagyobb valtozas nem tortent,azt leszamitva,hogy megkaptuk a premiumunkat,ami 2 havonta jon.Mindenki ,kiveve egy szemely.........akit szerintem mar ti is jol ismertek......Jamie.

Ennek pedig,hogy o nem kapott ,csak ket oka lehet szerintem..........az 1. a szemelye irant erzett tisztelet es csodalat a tegnapelotti kasszahiany miatt,ami 80 fontbol 45 font hianyt jelentett,vagy 2.: ugyanennek a hianynak a visszafizettetese..........probaltam is vigasztalni jobarathoz illoen a fiut,mer igen nekieresztette az orrat 30 eves letire.....mondtam neki.....hogy egyet se busulj edes egy komam.......meggggbabonazzuk a ven ordogit.

Na amugy hogy ott megnyugodjatok,itt is vannak hulyek a jamien kivul is.Mert ma a szlovak csajnak ingyen neki akartam adni az regi fenykepezomet,amit 7 fontert vettem annak idejen.........erre o azt mondta,hogy nem kell.Ingyen van ,oszt nem kell...........ennyi.

A csakramegrontasos holgy ismet alakitgat..........tanitana mindenaron,mert azt hiszi,hogy csak azert ,mert mas orszagbol jottem,mar iskolakat se vegeztem.Mondja nekem ma is,hogy majd o a szarnyai ala vesz engem,ha majd odakerulok a konyhaba,azt man olelgetett volna azokkal a csunya szeplos sanyvatt kezeivel.Mondom ,engem ne karmolasszon.aztan meg Addig alljon fellabon,amig en a konyhaba kerulok.Ma egesz este vegig dicserte magat,de annyira tetszhetett neki a sajat musora,hogy meg tan el is erzekenyult a sajat eloadasatol.

Mondtam is magamban,ha olyan jo vagy,minta miennek mondod,akkor man annak a fele is eleg lenne.na akkor jok legyetek...........aztan jegcsikem.......majd sms ben ertekezunk.

 

idő közben visszaköltöztem newcastle-be

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszcsontpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr45625111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása