Rosszcsont Peti memoárjai

Hát csak blog írásra vetemedek én magam is, mert annyi disznóság történt már velem, hogy becsületlenség lenne magamba fojtani ezeket a csuda történeteket. Ezzel én tartozom a nagyvilágnak...ez a meglátásom! Nem vagyok nagy blog olvasó, de remélem sikerül valami maradandót alkotnom ezen a téren is, mert maradandó alkotásból már kiskoromban is példásra vizsgázhattam volna a tekintetes zsűri előtt, de valamiért a zsűri (amit ez esetben a tíz emeletesünk mellett lévő sakk asztaloknál trécselő nyugdíjasok alkottak) nem értékelte a több száz verejtékes munkával a ház falára fellövöldözött sár gombócokat, vagy közismertebb nevén agyaggalambokat. Pedig mi olyan büszkén álltunk a ház tövében....Turával..meg a többiekkel...és vitatkoztunk, hogy kié lehet az, amelyik a legmagasabbra lett lőve. Szóval bevezetés képpen ennyit szántam leírni...az már biztos, hogy ez a blog nem a mindennapjaimat, hanem a múltamat fogja elbeszélni nem szépen sorjában, hanem ahogyan azt a gondolatomnak a menetje diktálja.

Angol levél 1.2

2008.08.20. 21:21 | Ezdefos | Szólj hozzá!

Feb 9.

A "Te hulye vagy" emailed után sokkal jobban éreztem magam. :)

Amúgy meg tudom,nem kell mindig felhozni....

Annyiban változott a helyzet, hogy most már tudom, hogy meddig nem fogok padlót kapni...

majd még írok.

Ja ..nem tudom hogy írtam-e, de tiszteletbeli festővé avattak, mert úgy festettem le az ajtó alját,hogy végig kilógott a seggem a gatyából.....ettől még nem leszek jó festő...de tudtam róla és nem érdekelt....na ezért kaptam az elismerő kitüntetést.

na csá

 

Feb 14.

Ezek bazzeg megvannak bolondulva ettől a qrva valentin naptól....a papír ipar szerintem egész évben ide termel, hogy a sok buzi angol el legyen látva üdvözlő kártyákkal.

Ilyen kártya ...olyan kártya...én meg tökön szúrom magam a nagy szeretetben.

Ha kapsz egy kártyát valakitől...köszönöm kártyát kell visszaküldened... plusz egy üdvözlő kártyát,hogy ne sertődjön meg az illető.....na ami azt illeti én ebből a dologból kifolyólag elég sok haragost szereztem a mai napra.

 

Most éppen a 30 éves barman csiklandozza a 25 éves pincér csajt itt előttem....próbálom nekik elmondani,hogy mennyire szánalmasak, de nem találok szavakat...úgyhogy egyszerűen csak lemarháztam őket....

Szóval ennyit a nagy szerelem dömpingről.....

 

marc 7.

Én sajnos elég nagyot füstöltem ma....Ugyanis a recepció feletti szobában dolgoztunk,ahol ott volt hagyva egy csomó édesség meg minden finomság,amit el tudsz kepzelni....na, én meg olyan hasmenést kaptam hascsikarással keverve, hogy nem győztem görnyedni...aztan amikor már nem bírtam...kizavartam a kolegákat a budiból és "dumb és dumber"-t megszégyenítő fosós jelenetet rendeztem.....Ez nem is lett volna baj, ha a hotelba abban a pillanatban éppen nem érkeztek volna új vendégek a recepcióra.

Nem nagyon akartam magyaraszkodni utana a recepciós csajnak ...igazaból csak azt tudtam mondani, amit az aljas leány mondott az irinyi klubba, amikor elbüfögte magát a diszkóspult mellett úgy, hogy megugrott a cd ....."Aminek ki kell jönni,annak ki kell jönni!"

Na csákó

 

marc 8.

A munkáról jut eszembe...ma egy nagyon felelőségteljes munkát kellet csinálnom.

Na kérlek szépen...nekem a festéket kellett őriznem ,hogy szépen száradjon meg. Na most ez a lakkfesték esetében 4 óra, amit én bizony becsületesen le felügyelősködtem.

Aztán megettük az összes sütit vendégváró tálcáról és már el is ment a nap, mert ugye a kavészünetekből is kijutott vagy 2 óranyi a mai napra.

Na csá

 

marc 12

CCM 604 SE

Erre a tipusra vagyok rácsúszva mer igen ócsó...tanáltam a neten 2200fontért egy 2001es modelt. Igen jó szervizelési lehetősége van itt (kb olyan ,mint Mo.-n a simson-nak) és readásul elég jól néz ki előben is.

Szóval ezt szeretném megvenni. De mire meglesz a pénz, fosok, hogy felmennek a motorárak.

Ezért lehet ,hogy egy kis válalati kölcsönhöz fogok folyamodni, amennyiben lehetséges. Persze szigorúan csak kamatmentes alapon.

Hát a kuvvaannyukat, ha nem adnak, merthogy én mán bebizonyitottam, hogy jó...megbízható munkásember vagyok... január 6.-tól minden nap dolgozom....

A aggodalmaid kapcsán meg csak annyit, hogy itt azt beszélik,hogy idén magyarországon nagy keletje lesz annak a portékának,amit te gyártol majd...hidd el...a cigány jósnő mondta.....azt neki ma csak elhihetünk mindent, mert amikor hazudik, meg akkor is igazat mond.

 

marc 13

Hát szervusz Drága Egyetlen cimborám.

Meg szeretném osztani veled a mai munkanapomat...

csak hogy te is nevessél mán egy kicsit, ne csak én.

Szóval 7:25kor kelek, mert 7:30kor kezdünk....ez úgy már kivitelezhetetlennek hangzik....de hidd el ...vasárnap itt ez is belefér.

Szóval 9-ig szigorúan nem csinálunk semmit...ez amolyan iratlan szabály.

9kor kávé, reggeli és már is 10 óra ,mert nem kapkodjuk ám el.

Aztán staff meeting ,ami durván egy háromnegyed óra nevetést es kávézást takar.

Tehát 10:45 körül elindulunk a (kocsival) 7 percre levő házakhoz, amiket most éppen festünk,meg felújitunk.....20 perc múlva megérkezünk!

És most figyelj....lejárólapozunk nem 16,nem 44,hanem 4 ,azaz négy négyzetmétert (és itt jövök én a képbe) én maradok a járólapok közelében és felügyelem a ragasztó kötését, ami normál esetben 2 óra, de azért mi mindig ráhagyunk egy órát a biztonság kedvéért.

Tehát ez durván 14:30....a komoly fizikai megterhelésre való tekintettel joggal érzem, hogy jár az a 15 perc pihenő, amivel persze a többiek is egyet értenek.

Aztán összeszedjük a szerszámokat és megbeszéljük, hogy holnap mit kellene csinalni...ja és megnézzük a lányokat az újságban, ami azért barmely nagyobb cégnél leírható a munkaidőből.

És így szépen lassan....kemény munkával megtöltöm a 8 órás műszakot.

Hát ennyit szerettem volna megosztani veled, remélem te is jót vidulsz majd rajta.

 

marc 16

 

Ma piszok elfoglalt voltam.....merthogy ugye március közepén is túl vagyunk már....szóval hosszas tárgyalásokat követve a vezetőséggel együtt úgy döntöttem, hogy most már ideje leszedni a karacsonyi fényeket a főbejárat felől. Ez a megtisztelő feladat volt a mai meló.

Na csa

 

ápr 7.

Hát itten éppen nagy fenforgás volt, mert motorvásárlásra adtam a fejem.

Na de hogy egyik szavamat a másikba ne öntsem ..

Most vettem motort...na és most nagyon figyeljél, mert amit most mondok, még én sem hiszem el...mindezek ellenére igaz.:

Szóval le kellett menni leeds-be a motorért.

Kipróbáltam a mocit es ha akartam volna se tudtam hibat találni rajta.

Az eredeti ár 2275 font volt,na ezt jó magyarhoz híven megalkudtam 2100 fontra.

Na és most jön a java....kaptam a motor mellé két vadonat új gumit a regi kipufogó rendszert, aminek semmi baja, egy scott szemüveget, egy fogaskerék készletet a lánchoz, egy kuplungot.

Meg egy csomó papírt, amit majd azt gondoltam, hogy otthon kidobok.

Hazajottünk....a motor úgy megy, mint egy állat...na mondok elolvasom a papírokat....

Szóval azt értettem amikor megvettem a motort ,hogy valami tuningról magyarázott a gyerek, de akkor még nem értettem.

A motor egy angol tuning mesternél lett tuningolva,ami 60 lóerőt jelent a motor részéről. Ezt egy grafikonon le is vezették, ami a tesztelés adatait ábrázolja.

Egy Scorpion kipufogó RENDSZER gyalázza a csendet, amikor megindítom a mocit, valamint a kuplung, a felfügesztés és még a fékek is tuningoltak...

és most jön a java...mindenről számla van....a végösszeg....1506 font csak a tuning alkatrészek...szóval én még mindig nem hiszem el....

Hát ez van itt most ..próbálok magamhoz térni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszcsontpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr20625119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása