Rosszcsont Peti memoárjai

Hát csak blog írásra vetemedek én magam is, mert annyi disznóság történt már velem, hogy becsületlenség lenne magamba fojtani ezeket a csuda történeteket. Ezzel én tartozom a nagyvilágnak...ez a meglátásom! Nem vagyok nagy blog olvasó, de remélem sikerül valami maradandót alkotnom ezen a téren is, mert maradandó alkotásból már kiskoromban is példásra vizsgázhattam volna a tekintetes zsűri előtt, de valamiért a zsűri (amit ez esetben a tíz emeletesünk mellett lévő sakk asztaloknál trécselő nyugdíjasok alkottak) nem értékelte a több száz verejtékes munkával a ház falára fellövöldözött sár gombócokat, vagy közismertebb nevén agyaggalambokat. Pedig mi olyan büszkén álltunk a ház tövében....Turával..meg a többiekkel...és vitatkoztunk, hogy kié lehet az, amelyik a legmagasabbra lett lőve. Szóval bevezetés képpen ennyit szántam leírni...az már biztos, hogy ez a blog nem a mindennapjaimat, hanem a múltamat fogja elbeszélni nem szépen sorjában, hanem ahogyan azt a gondolatomnak a menetje diktálja.

Angol levél 1.6

2008.08.20. 21:14 | Ezdefos | Szólj hozzá!

nov 10

Na Szoval annyi csodalatos dolog tortent velem a mai nap ,hogyha mind velem tortent volna meg akkor mar reg a gep elott ulnek emailt irni.Szoval mar reggel ereztem a szekletemen,hogy a mai nap konnyen megmicsodasodhat.A nap elso felet meg teljesen nyugodtan ultem vegig egy forgalmi dugoban az angol kolegammal ,aki mindvegig Elvis-t probalt enekelni....na o tipikusan az a fajta enekhang ,akit a Megastar-ban mar a jelentkezesi lap alapjan elhajtottak a picsaba.Na miutan elertunk az uticelunkhoz,akkor szembesultem csak az igazi problemaval....ugyanis a bolondokhazaba mentunk szonyeget fektetni.

 

Na ...ahogy bementunk a szerszamokkal ..a csoport egybol felvette velunk a kapcsolatot...ki-ki a sajat modjan,nyelven.

 

Volt egy-ket alak,akinek nem szivesen forditottam hatat.Az elso 3 perc tok nyugiba telt el,amikor is a tapeta ragaszto racsoppent a kezmre.....igen ......nekem is nagyon gyanus lett a dolog,merthogy mi szonyeget fektetni mentunk..........ahogy felneztem a lepcsofordulora,egybol diagnosztizaltam a hibaforrast....

 

Patrik,aki mar 20 eve "betegen van"....annyira racsodalkozott a szonyegeltavolitas mestersegere,hogy az amugy is nyitott szajat meg jobban eltatotta....attol a pillanattol kezdve a nyalelvalasztas uj fogalmat nyert a szememben.

 

Na...kis kolegam sem maradhatott elmeny nelkul.....amit az egyik szexualis energiatol tulfutott 120kg-os tolokocsis bolond biztositott ,hol egy alanyulassal,hol egy csalfa mosollyal.....es milyen csalfa volt az a mosoly.....sokaig enni sem akarodzott utana.Aztan mar minden kulso ero azon dolgozott ,hogy egy pillanatra se felejthessem el,hogy hol vagyok.Pl ahogy a folyoson fektettuk a szonyeget az egyik szobaban olyan szinten osszeszarta magat az egyik paciens,hogy felvonultattam magam elott az osszes nagy szaros jelelnetet Pl.: Trainspotting,dumb&dumber....de ezek mind csak tanulofilmek,vagy inkabb diafilmek voltak ahhoz kepest.Aztan ott volt az oreg john,akinek az a jo szokasa volt (es egyetlen szokasa),hogy HUPP-ogott,ami annyit tesz,hogy folyamatosan annyit mond,hogy ,,HUPP....(4masodperc szunet)...HUPP......szoval o ilyen huppogtatos volt....gondolkodtam is ,hogy megkerdezem tole,hogy nem-e ismeri e a kupákolos hapsit,esetleg nem-e rokon,de ezt a kis Dienese el is feledtette velem,mert akkorat bukott az elektromos kerekesszekkel,hogy Colin Mcrae bukasai ehhez kepest csak horzsolasok voltak......szoval mire ot kiszedtek a radiator meg az asztal kozul,addigra en is elfeledtem a gondolatom menetjet.Bucsuzoul meg tortent egy aprosag.....az egyik mozsgaskordinacio problemas tolokocsis annyira intetegett,hogy a nagy bucsuszkodasban jol fejbebaszta azt,aki mellette ult,aki ezt egy kicsit zokonveve egy K1-es felutessel valaszolt...man en akkor tudtam,hogy nekem valami nagyon surgos dolgom lesz onnan nagyon messze....el is inultunk hazafele.Azt hittem,hogy ezzel vege a megprobaltatasoknak...de nem,ugyanis az angol kolegam vezetesi kepzettsege hagy nemi kivannivalot maga utan.peldaul a multkor dombon felfele altunk meg piros lampanal es nem huzott eleget a kezifeken...na en eszre is vettem egybol a hibat,de akkor nem voltunk annyira joba,gondoltam nem zavarom aprosagokkal...gurultunk,gurultunk....aztan belole a mogottunk levo Magnum (feliratot lattam csak a tukorbe) 5millio decibelles kurtje ugrasztotta ki a szart,aztan utana termeszetesen a kamionos volt a ,,you fucking arsehole,basterd,twat,wanker"....na miutan ezeket elsorolta,kaptunk meg egy kurtot,ami masodjara is jogosan mar a lampa zoldrevaltasat jelezte.Na onnantol kezdve bosszut eskudott a kolega es magaele engedve a teherautot mintegy 8 km-en keresztul a fenykurt karomkodasra valo utemes villogtatasaval probalta megtorni,megfelemliteni a sofort,akinek annyi joszandekot lattal a tekinteteben a tukorbol,mint egy anya gorillanak,aki a gyermeket vedi.Na szoval hazafele jottunk a belso savba es ugy valtottunk savot,hogy o csak kesobb,tolem ertesult rola.......ugyanis o nezelodott a jobb oldalon es valami balost lathatott ,mert szepen nyugodtan atusztunk a kulso savba,aztan visszaforitotta a fejet es szepen egyenesbeszedte,mintha csak ephogy elindult volna a kocsi.......majd megkerdezte tolem ,hogy mit keresunk ebbe a savba.Es az a baj,hogy ez igy kurvara hihetettlen,de sajnos ez tortent.A masik dolog...szerintem oviban elsobsegadas volt a jele,mert nem megyunk el ugy ures korforgalomban,hogy elotte ne fekezne allora a kocsit.

 

(par nappal kesobb)

 

A mai napon a hotelban dolgoztunk,ahol megkezdodtek az atalikatsi munkak egy nem tervezett tuzesettel.Bar ez nem volt akkora,mint a marciusi tuzeset.(mondtam is a kolegamnak amikor a tuzijatekot kezdtek felloni november 5-en a hotelban tartott brigadbulin,hogy a tuzijatek itt a hotel kornyeken mar nem szamit puccos dolognak,mert minden negyedevre jut belole....hol a tancterem eg le,hol a konyha raktar.Szoval ismet alkalmaztak a helyi designer-t vagy dizajnert, aki annyiban kulonbozika tobbi falusi parasztol,hogy mindig megveszi a lakaskulturat.Man ő kozolte velunk,hogy komoly atalakitasokat tervez es tele szeretne rakni a szobakat csupa antik butorral....ennek ellenere muanyag asztalok lesznek ,ami hat valjuk meg oszinten ....sok helyre besorolhato....de az antikhoz,na oda pont nem.

 

Nagyon orultem,hogy vegre lattam a regi kolegakat.Termeszetesen Jamie is ott volt...epp egy nemletezo etelrol vett fel rendelest a szakacs nem kis oromere.Mindig orulok,ha vele talakozok mert irgalmatlan osszegeket ki tudok belole csikarni egy otthoni LP-ben arhivalt Spice Platinium-os videokazettaert.Igy tortent ez most is.Amikor meglatta a kezemben a kazettat,ratort a felismeres,az egyik keze a kazettara mutatott,a masik mar osztonosen utemre mozgott,a fejere pedig kiult az a felig kielegult buzis mosoly,mint akinek egy kiflit ragasztottak az arcara.....na mondok...ezt te ma 20 font alatt nem kapod meg...persze megvette.

 

Azt is orommel halottam,hogy a szakacs kisasszony osszeverekedett az egyik pincernovel,aki most koltozik ossze a szakacs csaj apjaval,mellesleg ő a szakacs csaj annyanak a testvere,aki boldog hazassagban elt a ferjevel.Az izgalmakat fokozta ,hogy egyikuk sincs 100kg alatt.Aztan kiderult,hogy az egyik kiscsaj terhes,akinel mellesleg en is kipucoltam a slagot az egyik "zaras utan a barban rekedtek" cimszo alatt zajlott bulin.Hala istennek itt nem en vagyok a szerencses,mert akkor man neki a 6.-7. honapban kellene lennie, ez meg meg annyira friss ,hogy a radarral is alig tudtak befogni....ennek ellenere ugy dontott,hogy eleget elt mar es belevag.....18 eves.Beleugrik a kelloskozepebe.Na....ehhez a nagy ugrashoz kapott egy betonejtoernyot is,mert a apuka tobbszor diadalmaskodott mar a falu alkoholistaja,a falu legbudosebb embere, a falu legbunkobb lakoja triatlonon.Egy biztos ,ha azok a genek atoroklodnek ,hogy Kecsubacsi szavaival eljek,aki 2X2 dl vodkaval kezdett a kisbolt elott es tiszteletbeli parttag volt,szoval ,,vagy valamit meg a szuloasztalon kellene vele csinalni,vagy rogton utana,vagy nem sokkal kesobb,mert ebbol sose lesz termelo ero".Na miutan atvettuk a fontos informaciokat,meg jol ingyen telezabaltuk magunkat,el is indultunk haza.De meg mielott beszaltunk volna a kocsiba ....en raragasztottam Jamie kocsijanak a hatso ablakara azt a kis levonot,amit mar hetek ota erre a nemes celra tartogattam,ami roviden es tomoren ez a szoveget tartalmazta: HIT ME! I'M A WANKER!

 

dec 14

 Na..szoval en is elolvatam azt a szep kalandot,amit irtal......gondolkodtam is sokat rajta,hogy irjam azt,hogy nem tudtam elolvasni,de kitoroltem,mert kellett a hely....vagy valami ilyesmi.....mert ezek olyan dogok,amik hamar merhetetlen vidamsagra deritik a hosszu level irojat...foleg ha csak nekem szolt.

Az az igazsag,hogy az elmult par hetben en magam is csak kulso szemlelo voltam a sajat eletemet tekintve.Nem nagyon rendelkeztem zavazati joggal a dolgok hogyanalakulasa kapcsan.

 

Kezdodott mindez ott,hogy a kis angol kolegama,akirol mar annyit beszeltem....( nem a Jamie .)...na ő sikeresen megint lepatkazta az alig 3 honapos opel zafirajat,ami igazabol nem is erdekelne,de en is ott voltam es 100 koruli sebesseggel mentunk.

Lassan mindenapossa valtak nala ezek az aprobb manoverek..talan az opellal all haragban...vagy nem tudom.

Egy biztos 50 szazalekos kielegultseget jelent neki,ha megallhat egy piros lampanal.

mar ugy kozelito meg,hogy 30 meterrel elotte mar leveszi a labat a gazrol,hatha meg lehet majd allni.Ennek a kis akciojanak koszonheto az a kis melyedes az utas oldalon a padlolemezbe,amit az én labam alakitott ki,mert ugye en nyomtam a gazt,hogy mi meg atferunk......de hiaba.Na de a patkazasnal hagytam el......

ezuttal akkorat dobott a patka a kocsin,hogy mar mar kaszkadoroket meghazutolo szogbe kerultunk a hosszanti tengely korul,de vagy 10-15 meterig én biztos a levegobe voltam.......persze ugyanabban a kanyarban,ahol a multkor.Nem tudom a multkorit meseltem e?de roviden vazolom,mi tortent.

Ugyanaz a kanyar,ugyanugy patka....recseges ropogas.....es ahogy kineztem az ablakon,lattam hogy a disztarcsa del,delkelt iranyban cseszealjakat megszegyenito furgeseggel tavozik ........

Szoval valami nagyon el lett baszva a palyafeliraskor...mert ez a kanyar nem az a kanyar,amit o akar bevenni..ez egy masik.

Szoval a masodik patka utan egy kicsit kikelve magambol kozoltem vele,ha rendor lennek,visszamenoleg legalabb 10 evre elvennem a jogsijat......mert vezetni nem tud......aztan mar az indulat kitolta belolem a kovetkezo szavakat...,,MEG MAST SE"

ezt a megjegyzesem alatamasztani latszott az a teny hogy azon a heten mar harmadjara tapetaztuk ugyanazt a szobat,mert eloszor levalt a tapeta,aztan meg nem ertette a mintat,es forditva rakta fel.Mondtam is az ott dolgozoknak...,,jo dolgotok van,minden heten uj tapeta".......persze a tapeta se szeret masik 4 reteg hatara maszni..ez lehettett a gond.

Szerintem ezekben a pillanatokban erthette meg azt is,hogy miert nevettem a foldon fekve (kinomban) amikor megmutatta az nevjegy kartyajat,hogy nev bablaablaa es lakasfelujito.Aztan a fonokomtol is kapam egy levelet,(ami szinten csak itt fordulhat elo angliaban),ami azt tartalmazta,hogy jo a munkam,meg van elegedve,de keresnem kellene egy masik munkat,.......na mondok ,ez egy gentleman-os kirugo level,semmi baj.....a legnagyobbakkal is megesik, szoval en miert lognek ki a sorbol.De azert kozoltem vele,hogy tudok en a sorok kozott olvasni.....erre o azt mondta ,nem erti mirol beszelek.Na onnentol lett fura a dolog.A lenyeg,hogy tenyleg azert noszogatott ,hogy keressek egy jobb ,tissztabb minkat.......hat okeeee,de a k***aannyat az ilyennek!!!Hat karacsony elott 15 nappal kell ezt bejelenteni?Mindegy...a munka meg is lett,nagyon boldog vagyok a hellyel......mert meg haza is enged karacsonyra....amitol azert tartottam,hogy nem fog.Na most a betanulasi idoszak tegnap ert veget,azaz tegnap mar egyedul voltam ,ami persze csak az en ratermettsegemet es hihetetlen gyors alkalmazkodo kepessegemet tamasztja ala.ez heti 5 alkalommal.....tehat osszegezve a dolgokat ez azt jelenti,hogy heti 60 oram van,de a napi 12-bol igazan csak 8 munka,viszont 12-ot fizetnek.Szerintem eppen ezert minimal beres a dolog,ami annyit jelent,hogy 303 font hetente,ami leadozva 258 font / 95300 ft megkozelitoleg,.ami engem tokeletesen boldogga tesz es ismet lehetoseget ad a sporolasra.

 

 

 

 

 

Egyébként ezek az oldalak még helyesírási szempontból pofozva lesznek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszcsontpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr87625110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása