Rosszcsont Peti memoárjai

Hát csak blog írásra vetemedek én magam is, mert annyi disznóság történt már velem, hogy becsületlenség lenne magamba fojtani ezeket a csuda történeteket. Ezzel én tartozom a nagyvilágnak...ez a meglátásom! Nem vagyok nagy blog olvasó, de remélem sikerül valami maradandót alkotnom ezen a téren is, mert maradandó alkotásból már kiskoromban is példásra vizsgázhattam volna a tekintetes zsűri előtt, de valamiért a zsűri (amit ez esetben a tíz emeletesünk mellett lévő sakk asztaloknál trécselő nyugdíjasok alkottak) nem értékelte a több száz verejtékes munkával a ház falára fellövöldözött sár gombócokat, vagy közismertebb nevén agyaggalambokat. Pedig mi olyan büszkén álltunk a ház tövében....Turával..meg a többiekkel...és vitatkoztunk, hogy kié lehet az, amelyik a legmagasabbra lett lőve. Szóval bevezetés képpen ennyit szántam leírni...az már biztos, hogy ez a blog nem a mindennapjaimat, hanem a múltamat fogja elbeszélni nem szépen sorjában, hanem ahogyan azt a gondolatomnak a menetje diktálja.

Angol levél 1.1

2008.08.20. 21:22 | Ezdefos | Szólj hozzá!

Egy év angliában (bohózat)

 

 

 

Csak 18 éven felülieknek

 

 

 

Amikor ide érkeztem, élt bennem a remény, hogy valaha tisztességes ember leszek...de a Belford-ban eltöltött kis idő után rá kellett jönnöm, hogy ez itt sem lesz egyszerű.

Miután a lány lakótársamat puszta szerelemből 2 bodycheck-el jutalmazta a barátja...az elsőt még zárt bejáratiajtónál, a második már félig nyitottnál vitte be a fiú, így történhetett meg hogy ráharapott a menyecske az első két lépcsőfokra is, ami nem volt ám olyan puccos vastag piros szőnyeggel bevonva mint a nagy filmekben, hanem az egyszerűségnek teret és követve a minimal design alapszabályait szimplán beton volt. Na ennek köszönhetően a kislány egy pillanat alatt megdöntötte a leggyorsabb plasztikai műtét világrekordját, de a fogászaton is túlóráztak rajta, az hótziher. Szóval ilyen kalandok és 2 hónap szoros barátság után egy mosogatógéppel, ami egy spanyol étteremben volt a legkedvesebb kolegám....elhagytam a nagyvárost (Newcastle) és északabbra költöztem....nagy reményekkel egy kis faluba, Belford-ba.

Belford: 2 bolt,3 kocsma...és egy hotel....ami az én munkahelyemmé vált az azt követő 9 hónapban. A hotel személyzete egy Cheviot house nevezetű hihetetlenül lerobbant házban kapott menedéket. A lakótársak egy afrikai, egy szlovák pár, és Jamie a 30 éves helyi szűz. Ez utóbbival már az első pár napon kiderült, hogy még lesznek bajok.

Jamie : egy 1,60-as üvegvállú gyereket kell elképzelni,kis sörhassal...göndör zsíros haj, és +12es szemüveg. Én lazán le is buziztam volna elsőre, de akkor még nem voltam tisztában a kifejezésekkel :)

Tehát ehhez az Ádámot megszégyenítő külsőhöz egy 4 éves gyermek agya párosult...és valami bődületes butaság.

Jamie feledhetetlen perceket okozott...4 hónapig egy olyan porszívóval próbált takarított, amiben csak a motor működött, de nem szívott....de volt olyan is, hogy azzal a szivaccsal mosogatott el, amit én gondosan elrejtettem a csap alatti tárolóban, mert a motorról tisztitottam le vele az olajat.

Na de ez volt az alaptörténet...majd a levelek mesélnek tovább:

 2004 nov.29.


Az albérletem tulajdonosa szegény ember és azon a házon kívül ,amiben én lakom van még neki vagy 30 ház ,2 hotel, egy kastély...stb.

Na ő pedzegette még a beköltözésemkor, hogy neki bizony majd kelleni fog egy ember decembertől a hoteljába. Hát ez a kiváltságos én magam vóóónék.

A tenger csak egy jó nagy emberes csulára van a falutól és talán ott a csajok is normalisabbak lesznek,mert hallod ezek az angol csajok...! Hát azért itten mán este ögen csak beköszön a cidri a városba is...Na a 21 éves  két gyerekes anyuka a gyerekét mezitláb viszi a babakocsival...hát majdnem mellbedobtam azzal a 4literes tejjel,amire éppen

egy pár momentummal hamarabb tettem szert a sarki közértben.

A göbziről csak annyit (easyjet),hogy mint midannyiunknak......pirosas sárga lesz a farka és 20:25 kor landol. Ferihegy, terminal 2b

 

 

 

 

Aztán közben szépen lement a karácsony...stb stb...az új év

 

Jan. 15.

Na hello.

Azt akarom csak gyorsan elmesélni,hogy most vannak a nagy hotel ellenörzések erre felé.

Szóval van egy-két szoba az egyik hotelban ,amiert leszedtek volna a kutyák ,ha napvilágra került volna ,amiket ott láttam. A lényeg hogy reggel nyolckor közölték ,hogy 10re ott van az ellenőr és addig le kell festenünk a bejárati ajtókat,meg a kinti ablakokat (4 házról van szó,ami 20percre van a házunktól.)

Na kérlek szépen,a nagy sietségben rögtön megittunk egy kávét és neki is kezdtünk bődületes iramban a munkának…de annyira festettünk,hogy én például befestettem a pókot a sarokba, de olyan is volt, hogy ráfestettem a mohára az ablakpárkány alatt.......

Ha nem volt idő rá!!!De amúgy szép lett.

 

Jan. 17.

A lényeg..tegnap leégett a hotel negyede,aztán most én vagyok a bakter,mert ezek be vannak fosva,hogy mégegyszer tűz lesz. Érdekes, hogy ezzel a nemes bakteri munkakkörrel pont az a managger bízott meg, aki miatt a tűz keletkezett, amit persze a biztonsági videókamera is megörökített, de azt a kazettát meg elvitte a cica. Kicsit fura volt az is ,hogy amikor kijöttek a tűzoltók,az első vizcseppek csak fél órával utána érték a tüzet. Merugye itt nem nagyon értenek az ilyesmihez, tehát nem csoda, hogy csak nekem tünt fel,hogy nincsen nyomás a tömlőkben. Hát megnyitotta az az ifjú tűzoltó kölök a csapját,de én a helyibe elszégyeltem volna magam ,ha csak ilyen prasnya sugárban prickol a viz a slagomból. Na de az a lényeg,hogy senki se halt meg és........mindenki nevetett!

Én nem tudom miért, de ezek nevettek azon,hogy tűz van a hotelben. Marha egy népek ezek az angolok.

 

 

jan 20. 

(Ez a levél arról szól, hogy körbe kellett néznem...mert mint minden jó magyar ember, megpróbáltunk okoskodni kicsit...és bátor lányoknak segíteni elhelyezkedni a szakmájukban idekint.)

 

Na hát öcsém...Kurva az annyi van....Hogy a fele is eleg lenne! ...De minden esetre,ha legközelebb nyúkastélyban járok,veszek egy pár újságot oszt körbe szaglászok azzal a prasnya orrommal, ami most a megfázás miatt a dufflájára dagadt.

Bár itt a Newcastle-ban nem sok esélyt látok.

 

jan 22.

Na szevasz Kérlek.....Tegnap Születesnapi partin voltam...

a külömbségek......:

-itt csókolozhatsz mindenkivel és ez teljesen normalis

-teljesen normalis az is ,hogy a csajok leveszik a felsőjüket,ha mar egy kicsit részegek

-az is teljesen normallis ....na és most kapaszkodj meg....ülok az asztalnál,odajon a recepciós csaj és azzal a mozdulattal,ahogy leult mellem ,ra is markolt ugy a go*****ra,hogy legalabb fél méter magasra ugrottam fel....na ez még nem is lett volna baj,de az ikrek ott maradtak a kezében,ami hát .....nem vót egy táj masszázs. Aztán beledugta a nyelvét a fülembe, aztan meg vadba lesmárt..........én meg nem győztem tartani a tempót, hát gondoltam, megfogom a melleit,de ahogy ezt kitaláltam.....már ő meg is előzött és már a mellei között volt a fejem, aztán közölte velem,hogy nagy örömöt szereznék neki,ha egyből a csokiraktárba raknám be.......aztán elment ,mert megjött a barátja...na mondjuk én se lettem szerelmes....szóval ilyenek vannak.

 

feb  5.

Hát komám most egy kicsit összecsaptak a hullámok felettem.

Tegnap előtt meghalt egy rokonom, readásul aludnom se nagyon van hol...mert ugye én felújitottam a szobámat ...festés,meg minden...egyedül a laminált padlót nem tudom lerakni, viszont aki meg be lett igérve hogy lerakja,azt meg a kedves főnököm elvitte máshová dolgozni. Szóval most ugy állok,hogy van egy gyönyörű szép szobám padló nelkül (csak lecek meg deszkák tele szögekkel meg egy pár igéret,hogy majd holnap megcsináljuk.)

Ez egy kicsit érzékenyen érint, mivel az a ház az egyetlen hely, ahová haza tudok (tudtam) menni....és ez egy másik országban elég fontos tud ám lenni.

Megmondtam nekik magyarul, hogy mindegyiket megb*szom,ha nem csinálnak valamit....de csak lestek,minna fülesbagoly.

Remélem megérted,hogy a táncos bizniszt most egy kicsit hanyagolom.

Na legyetek jók!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rosszcsontpeti.blog.hu/api/trackback/id/tr27625121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása